iPad veya iPhone'unuzun Görüntüsünü PC'ye Aktarma

iPhone veya iPad kullanan biz eğitimciler, dersimizde yararlanabileceğimiz çok güzel bir App'i indiriyoruz, kurcalıyoruz. Ama sıra bunu öğrencilere göstermeye geldiğinde zorlanıyoruz. Sınıfta her öğrenciye telefonu gösterip veya 4-5'erli gruplar halinde telefonumuzdan faydalanarak ders işleyebiliyoruz kimi zaman. Ama araştırmalarım sonucu VGA veya HDMI dönüştürücü satın almadan, kablolara boğulmadan da bunu başarabilirmişiz.


Derslerimde faydalanabileceğim değişik App'leri incelemekteyim şu sıralar sürekli. Aktif olarak Plickers, QuiverVision ve Anatomy 4D App'lerini kullanıyorum şu sıralar. Fen Bilimleri öğretmeni olarak teknolojiden faydalanarak öğrencilerime interaktif ve eğlenceli bir ders işlemeye gayret gösteriyorum. Teknoloji çocuklarına teknolojik fen bilimleri dersi sunma gayreti içerisindeyim.

Anatomy 4D App'ini acayip çok sevdi çocuklar. Onun da anlatımını yazacağım bir sonraki yazılarımda ama temel olarak anlatmak gerekirse; uygulamaya özel A4 çıktılarını alıyorsunuz ve App'in içinden kamera ile bu kağıda baktığınızda 3 Boyutlu bir insan vücudu beliriyor ve üzerinde tüm sistemler incelebiliyor. Hem de gezinebiliyorsunuz etrafında ve yaklaşıp uzaklaşabiliyorsunuz bile.
Konumuza dönersek bu App'den öğrencilerimi 4-5'erli gruplar halinde bölerek sindirim sistemi organlarını öğrencilerime gösterdim. Ama grup grup göstermenin de dezavantajlarını yaşadım, diğer öğrenciler beklerken boş durmasın diye etkinlik de vermiş olsam da bitirdikten sonra sıkıcı bir bekleme süresi oluyordu.

VGA veya HDMI dönüştürücüler AppStore'da 179TL olduğu için de almak benim için can sıkıcı ve de kablolu olacağı için de zahmetli bir iş. Buna gerek olmadan da iPad veya iPhone'umuzu bilgisayara bağlayabiliyoruz.
Bunun için gerekli olan program: AirServer
Programı indiriyoruz ve bilgisayarımıza kuruyoruz. Kurduktan sonra arkaplanda çalışır halde kendisi beklemede oluyor. Gerisi iPhone veya iPad'imize kalıyor. AirPlay özelliği olan model olması da şart bu arada Apple ürünümüzün.

iPad veya iPhone'umuzun aşağıdan yukarı çektiğimiz menüsünden AirPlay'e basıyoruz, burada bilgisayarımız görünüyor ve onu işaretliyoruz. Daha sonra altındaki menüden "yansıtma"yı açıyoruz ve bilgisayar ekranımızda telefon veya tabletimizin görüntüsü geliyor.

Artık bundan sonra telefondan kullanmak istediğimiz o güzel uygulamaları, o güzel sunumlarımızı da yönetebiliriz.




Bu arada AirServer 7 günlük deneme sürüm olarak ücretsiz sunuluyor. Öğretmenler için $12.
Ama internette nasıl lisanslanacağı ile ilgili Youtube'da video da mevcut bilginize :)
Kolay gelsin diliyorum herkese.

DN: Bilgisayar ve Apple Ürününüz aynı wireless ağına bağlı olması gerekmekte.

Bu da bonus: Oyun bile oynanabiliyor :)

YORUMLAR

Ad

#coronavirüsü,1,#evdeoynanabilecekoyunlar,1,#evindekaltürkiye,1,#uzaktaneğitim,2,#üzerimedüşen,1,3.paylaşım toplantısı,1,3D eğitim,1,4M,1,ben değil biz,1,class games,1,cumartesi eğitim,1,çocuklar,1,davincilearning,1,deneyler,1,eğitim sistemi,1,eğitim teknolojileri platformu,1,eğitimde moda,1,english games,1,erken kayıt dönemi,1,etp16,1,etüt,1,farklı test çözüm teknikleri,1,Fatih Kocakoç,1,Fatih Kocakoç kimdir,1,fen bilimleri,1,Fenokulu,1,Fenokulu.net,1,fkocakoc,16,fkocakoc blog,1,fkocakoc kimdir,1,gizlilik,1,güvenlik açığı,1,hafta sonu eğitim,1,hakkımda,1,indirim ikilemi,1,ingilizce,1,İngilizce,1,ingilizce öğrenimi,1,ingilizce uygulamalar,1,iPad görüntüyü bilgisayara aktarma,1,iPhone Görüntüyü bilgisayara aktarma,1,kimdir,1,kişisel verilerin korunması,1,kosmos,1,metalog,1,nkocakoc,2,Okul,1,okul saatleri,1,okul sonrası eğitim,1,okul sonrası etüt,1,oyunlar,1,öğrenciler,1,öğretmen ve veli eğitimi,1,Paylaşım Toplantısı,1,PISA,1,plickers,1,plickers nasıl kullanılır,1,plickers sunumu,1,program2017,1,proje ve yarışma indirimleri,1,quivervision,1,school games,1,sınıf içi ingilizce oyunlar,1,tanıtım,1,taslak meb müfredat,1,TED Üniversitesi,1,uzaktaneğitim,2,yeni yazar,1,zoom,2,
ltr
item
Fatih Kocakoç | Blog Sayfası: iPad veya iPhone'unuzun Görüntüsünü PC'ye Aktarma
iPad veya iPhone'unuzun Görüntüsünü PC'ye Aktarma
Herhangi bir ara aparat kullanmadan telefonlarımızdan nasıl akıllı tahtalara televizyonlara bağlanabilirizi anlatmaya çalıştım
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiSAnuK26Qpu7rRhFekntMzBJX9umL7DgZWJQbBotCxIevtcazN4Q1dFOLr86F7ec3IDzX5rhRMzwrEBHxFj0vAZxdi0HMwCK35iZ9V9Rs6iEOlB1L4X90SVO0-q7DlDfWw6S-qtalbs_9H/s1600/Airserver+logo.PNG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiSAnuK26Qpu7rRhFekntMzBJX9umL7DgZWJQbBotCxIevtcazN4Q1dFOLr86F7ec3IDzX5rhRMzwrEBHxFj0vAZxdi0HMwCK35iZ9V9Rs6iEOlB1L4X90SVO0-q7DlDfWw6S-qtalbs_9H/s72-c/Airserver+logo.PNG
Fatih Kocakoç | Blog Sayfası
https://fkocakoc.blogspot.com/2015/11/ipad-veya-iphone-goruntusunu-bilgisayara-aktarma.html
https://fkocakoc.blogspot.com/
https://fkocakoc.blogspot.com/
https://fkocakoc.blogspot.com/2015/11/ipad-veya-iphone-goruntusunu-bilgisayara-aktarma.html
true
5149333007712948991
UTF-8
Bütün yazılar yüklendi Yazı bulunamadı HEPSİNİ GÖRÜNTÜLE Oku Cevapla İptal Sil Gönderen Anasayfa SAYFALAR YAZILAR Tümünü görüntüle ÖNERİLER ETİKET ARŞİV ARA TÜM YAZILAR Aradığınızla ilgili yazı bulunamadı ANASAYFA Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Paz Pzt Sal Çar Per Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Oca Şub Mar Nis Mayıs Haz Tem Ağu Eyl Eki Kas Ara henüz 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago 5 haftadan fazla Takipçiler Takip et BU İÇERİK ÖZELDİR ADIM 1: Bir sosyal ağda paylaş ADIM 2: Sosyal ağdaki linke tıklayın Tüm kodu kopyala Tüm kodu seç Tüm kodlar kopyalandı Kodlar kopyalanamaz / lütfen CTRL+C kullanın