"Ben" değil; "biz" mi farklıyız yoksa farklılıklar mı başka?

Blog'um, benim için hem yeni hem de önemli birşey olduğu için yazı yazmak istedim. Bu blog'umda farklı birşey daha yapma kararı aldım ve tek yazar olmayacağım bundan sonrası için. Kendimi tanıtmıştım daha önce ama hayatımın geri kalanını geçireceğim kadınla beraber ortak oluşturacağız artık içerikleri. Yani yeni yazarımız Nerhan Kocakoç'a hoşgeldin diyoruz .. (Yakında düğün var heee bu arada :) ) Artık "ben mi farklıyım yoksa farklılıklar mı başka?" olan blog başlığım o yüzden "biz mi farklıyız yoksa farklılıklar mı başka)" oldu.


Kendisi de benim gibi öğretmen, ama İngilizce öğretmeni. Tahminimce daha çok ülkemizde ve Dünya'da İngilizce dil eğitimi üzerine yazılar kaleme (pardon klavyeye :D ) alacaktır. Haydi kolay gelsin diyerek blogtaki değişikliklerden de haber vereyim. Üst kısımda Anasayfa ve Hakkımda kısmı vardı, 2 başlık daha ekledim fkocakoc ve nkocakoc olarak. (Belki ismin sonra değiştirebilirim ama 2 bölüm olacak orada diye düşünüyorum mutlaka) Anasayfa yayın akışında ikimizin birden paylaşımları geçerken o bölümlerden direkt benim veya eşimin yazılarına ulaşılabilecek.

Blog olayında dediğim gibi yeniyim öyle çok ekstrem şeyler bilmiyorum ama ufaktan kurcalıyorum yeni şeyler gördüğümde eğer hoşuma giderse ve de gereksiz fazlalık kalabalık değilse ekliyorum daha hoş görünüm için. Sağ tarafa da bu yüzden en çok okunan blog yazılarım, yakın arkadaşlarımın blogları (reklam şart), blog arşivi gibi şeyler ekledim. Haydi kolay gele..

YORUMLAR

Ad

#coronavirüsü,1,#evdeoynanabilecekoyunlar,1,#evindekaltürkiye,1,#uzaktaneğitim,2,#üzerimedüşen,1,3.paylaşım toplantısı,1,3D eğitim,1,4M,1,ben değil biz,1,class games,1,cumartesi eğitim,1,çocuklar,1,davincilearning,1,deneyler,1,eğitim sistemi,1,eğitim teknolojileri platformu,1,eğitimde moda,1,english games,1,erken kayıt dönemi,1,etp16,1,etüt,1,farklı test çözüm teknikleri,1,Fatih Kocakoç,1,Fatih Kocakoç kimdir,1,fen bilimleri,1,Fenokulu,1,Fenokulu.net,1,fkocakoc,16,fkocakoc blog,1,fkocakoc kimdir,1,gizlilik,1,güvenlik açığı,1,hafta sonu eğitim,1,hakkımda,1,indirim ikilemi,1,ingilizce,1,İngilizce,1,ingilizce öğrenimi,1,ingilizce uygulamalar,1,iPad görüntüyü bilgisayara aktarma,1,iPhone Görüntüyü bilgisayara aktarma,1,kimdir,1,kişisel verilerin korunması,1,kosmos,1,metalog,1,nkocakoc,2,Okul,1,okul saatleri,1,okul sonrası eğitim,1,okul sonrası etüt,1,oyunlar,1,öğrenciler,1,öğretmen ve veli eğitimi,1,Paylaşım Toplantısı,1,PISA,1,plickers,1,plickers nasıl kullanılır,1,plickers sunumu,1,program2017,1,proje ve yarışma indirimleri,1,quivervision,1,school games,1,sınıf içi ingilizce oyunlar,1,tanıtım,1,taslak meb müfredat,1,TED Üniversitesi,1,uzaktaneğitim,2,yeni yazar,1,zoom,2,
ltr
item
Fatih Kocakoç | Blog Sayfası: "Ben" değil; "biz" mi farklıyız yoksa farklılıklar mı başka?
"Ben" değil; "biz" mi farklıyız yoksa farklılıklar mı başka?
Artık blogumda eşim ile yazılar yazıyor olacağım. Artık İngilizce ile ilgili yazılar da blogumda olacak.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgrDZtaYaabJF5iSyP_XYbcjQITNXfyM-VPElN-IubCMhcxr385gGnGtY5jgFJ1JKPqieP60HStwND58gzH9jgQTh7FK2zRfZpybcegUZyaCHGcXexG0dApWzsJ0KBS7Izl2EF2RWVt8UY8/s1600/blog-close-up-4295530.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgrDZtaYaabJF5iSyP_XYbcjQITNXfyM-VPElN-IubCMhcxr385gGnGtY5jgFJ1JKPqieP60HStwND58gzH9jgQTh7FK2zRfZpybcegUZyaCHGcXexG0dApWzsJ0KBS7Izl2EF2RWVt8UY8/s72-c/blog-close-up-4295530.jpg
Fatih Kocakoç | Blog Sayfası
https://fkocakoc.blogspot.com/2015/03/ben-degil-biz.html
https://fkocakoc.blogspot.com/
https://fkocakoc.blogspot.com/
https://fkocakoc.blogspot.com/2015/03/ben-degil-biz.html
true
5149333007712948991
UTF-8
Bütün yazılar yüklendi Yazı bulunamadı HEPSİNİ GÖRÜNTÜLE Oku Cevapla İptal Sil Gönderen Anasayfa SAYFALAR YAZILAR Tümünü görüntüle ÖNERİLER ETİKET ARŞİV ARA TÜM YAZILAR Aradığınızla ilgili yazı bulunamadı ANASAYFA Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Paz Pzt Sal Çar Per Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Oca Şub Mar Nis Mayıs Haz Tem Ağu Eyl Eki Kas Ara henüz 1 dakika önce $$1$$ minutes ago 1 saat önce $$1$$ hours ago Dün $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago 5 haftadan fazla Takipçiler Takip et BU İÇERİK ÖZELDİR ADIM 1: Bir sosyal ağda paylaş ADIM 2: Sosyal ağdaki linke tıklayın Tüm kodu kopyala Tüm kodu seç Tüm kodlar kopyalandı Kodlar kopyalanamaz / lütfen CTRL+C kullanın